vrijdag 16 mei 2008

Waarden & Portfolio

Afgelopen weken is mij toch duidelijk geworden dat het einde in zicht is. Nog duidelijker is het mij geworden dat ik nog heel veel dingen moet doen. Degene die mij kennen weten dat ik mezelf daar best druk over kan maken. Mijn agenda werd per week goed gevuld van de vroege ochtend naar de late avond. Werkelijk iedere dag zou ik wel iets moeten doen waar ik tijd en energie in moet steken. Sommige zijn leuk andere minder leuk.

Maar goed ik moet nog veel doen, dus even een blogje erover.

Impact Stage: William Wixley/Bootizm/Momenteel geboekt, plan van aanpak K&C geholpen, brainstorm avond voorbereiden en leiden, collecteren voor het prins bernard cultuur fonds.
School: Periode 4 binding & betekenis; Normen & Waarden, Ethiek, Mens- & Wereldbeelden, Casus toets 2, Kennis toets 4 (Alles leren!!), Performance Assesment, Portfolio Competentie Examen (19-06).
Radicaal: Voorlichting, repetities en kennismaking met de andere werkwinkelgroepen
Werk: Vroeg m'n nest uit voor Bruna

Ik viel met m'n neus in de boter met een project van Feniks, wat ik laatst heb mogen doen op een school in Steenwijk.
Aangezien ik met school dus nu bezig ben met waarden enz. kon ik dit project mooi gebruiken voor in m'n portfolio. Wat was het nou;

Ik zou met Anne-marth een aantal jongerencultuur sketches doen in de presentatie/studiedag van de docenten.
Deze ging namelijk over de Waardenoverdracht van de docenten op de jongeren. De identiteitscommissie die ons liet komen, hadden hoge verwachtingen, die wij natuurlijk waar maakten. Het was een leuke creatieve dag waarin ik weer eens wat theater mocht doen.
Verder was het ook heel leerzaam, met die waarden, de kenmerken en functies van de jongerencultuur. Hier wat foto's, ik moet nog wel een reflectieverslag schrijven en door Charissa laten feedbacken. Dan kan ik het ook gelijk inzetten voor m'n portfolio.
Hoe Waarde(n)vol voor mij ;)

De docenten.
Een jongere die de 10 waarden van de leerlingen presenteerd.

1 opmerking:

Anne Marth zei

Moeten we vaker doen ;)